CHRISTMAS ENJOY

CHRISTMAS ENJOY - Hello friends Home Improvement, On this occasion I will discuss the article entitled CHRISTMAS ENJOY, I have provided various other latest articles. hopefully the article that I wrote is useful for you all..

Written by : Home Improvement
Title : CHRISTMAS ENJOY

see also


CHRISTMAS ENJOY


Hos Home & Cottage feires julen 2009 innenfor lune tømmervegger med varme og hyggelige materialer som kelimtepper, saueskinn, flanells-sengetøy, utedo, peiskos, brødbaking, julegotter og julepynt.
Håndknyttet kelim fra 1.195,- til 7.295,- Rosekelim 1.395,- til 13.995,- Det korthårete brune saueskinnet koster 899,-

Julekaker og brød bakes i grua

Kjøkkenkrukkene med porselenslokk koster 49,- og 149,-

Peiskos

Eplekos

Jeg nyter å sove i deilig og varmt flanell om vinteren. Dette skjønne sengesettet fra Home & Cottage koster 399,-. Det langhårete islandske saueskinnet koster 949,- og putene i vasket jeans koster 279,-.

Dette bildet frembringer latter og gode minner og får tankene tilbake til min barndom, da jeg ferierte hos min mors søster på Mylla, som idag er 92 år. På Mylla lærte jeg å svømme og ro - her hadde jeg også min første kjæreste og mange deilige sommerferier. Jeg elsket min tante og min kusine - og gjør det fortsatt!
I "gamlehuset"  var det et kjempestort kjøkken med langbord. Jeg husker min tante stekte pannekaker og kjøttkaker, som ble spist opp av oss barn fortere enn hun kunne lage dem. På låven var det utedo med fjøslykt og varmgule vegger - man skulle tro dette bildet var fra nettopp våres utedo. Jeg har ikke tall på alle de gangene hvor min kusine og jeg satt der å pratet. Med fire yngre og nysgjerrige fettere/brødre, var det om og gjøre å komme unna... på udedoen fikk vi være ifred!
Fjøslykten (Malibu lanterne) i brun eller hvit koster 529,- og kurven i pil koster henholdsvis 99,- 149,- og 199,-.

Koseligt bad med gammeldags do



Kransen med røde bær koster 249,-
Kilde: Home & Cottage


Thus our article entitled CHRISTMAS ENJOY,do you like the article hopefully this article can benefit you all.

You are reading the article CHRISTMAS ENJOY and this article the permalink url is https://trendhomeimprovement.blogspot.com/2009/11/christmas-enjoy.html Other articles you are looking for xxxxx
,CHRISTMAS ENJOY xxx .

0 Response to "CHRISTMAS ENJOY"

Posting Komentar