CHRISTMAS IS JUST AROUND THE CORNER

CHRISTMAS IS JUST AROUND THE CORNER - Hello friends Home Improvement, On this occasion I will discuss the article entitled CHRISTMAS IS JUST AROUND THE CORNER, I have provided various other latest articles. hopefully the article that I wrote is useful for you all..

Written by : Home Improvement
Title : CHRISTMAS IS JUST AROUND THE CORNER

see also


CHRISTMAS IS JUST AROUND THE CORNER

Julen er like om hjørnet, og dette er de siste interiørbildene, før huset blir julepyntet. De gamle danske syltetøysglassene med høye kertelys og telys på skatollet, blir nok stående i julen også.
De lave kertelysene ligger klare til den store ovale julestaken kommer fram fra julekassene. Den skal stå midt på bordet. Sølvboksen har jeg kjøpt for mange år siden hos Royal Classic. De har ganske mange lekre ting, og mitt hjem har flere ting, som er kjøpt der.
JEG TRENGER DIN HJELP!
Denne sølvanden har jeg kjøpt på auksjon i Danmark, og bruker den på middagsbordet når vi skal spise andebryst. Den passer perfekt i størrelsen. Det er bare ett problem... jeg mangler glassfatet som skal ligge inni anden! Derfor håper jeg at en av dere bloggere kan hjelpe meg?
Glassfatet skal være ovalt med følgende mål: Bunnen på glassfatet må være 15,5cm x 10cm. Toppen på glassfatet må være 18,5cm x 13cm.
Når jeg bruker anden idag, må jeg legge sølvpapir innvendig i den - det er selvfølgelig ingen katastrofe, men det ville vært utrolig meget hyggeligere om det var glassfatet som lå der! Jeg vil være meget takknemlig om dere vil se etter den for meg, når dere er i antikvitetsbutikker eller på ausjoner!

I NEED YOUR HELP!
This silver duck, have I bought at auction in Denmark. I use it on the dinner table when we shall eat duck breast. It fits perfectly in size. It is only one problem ... I'm missing the glass bowl to be placed inside the duck! Therefore I hope that one of you bloggers can help me? The glass bowl should be oval with the following objectives: The bottom of the glass bowl should be 15.5cm x 10cm. The top of the glass bowl should be 18.5cm x 13cm.
When I use the duck today, I have to put foil inside it - it is of course no disaster, but it would have been incredibly much nicer, if it was glass bowl that was there! I would be very grateful  if you want to look after it for me, when you are in antique shops or on auctions!
De flotte gevir på peisen blir supplert med andre juledekorasjoner i løpet av kort tid. Jeg er i den heldige situasjon at, når dyrene kaster sine gevirer i fjellet, har jeg familie som samler dem opp til meg når de går på tur. Og gevirer kan jeg ikke få nok av, så jeg er enormt takknemlig og glad for å ha familie, som syns det er deilig at jeg har glede av gevirene og ikke minst - ikke eier det minste snev av misunnelse.
Den vakre sølvkronen med similisten, små perler og hvitt bånd kommer fra Lene Bjerre. Du kan kjøpe den her.
Sølvfatet med speil under glassklokken kommer også fra Lene Bjerre.
"Pletter i luften" i et av mine blå glass fra Sia .
Jeg har vist et lignende bilde på Seaside Style, den andre interiørbloggen jeg har, men blomstene var ikke helt de samme. Jeg syns fargekombinasjonen i disse er utrolig flotte - her er både blått, grønt og bergunder.
Mine duer forsvinner snart, hvis mine planter fortsetter å vokse i den farten de gjør nå.
For seks måneder siden var dette bare en liten plante. Når det gjelder inneplanter, kan jeg absolutt ikke skryte av grønne fingre. Om det er fordi vi bor i et eldre trehus uten gasser eller det er lyset vet jeg ikke, men vokser - det gjør de!
Den skjønne lille fuglen har jeg to av. Jeg har fått dem av min venninne Jette på Fyn. De er utrolig søte, når de sitter midt i alt det grønne.
En annen plante med en annen dekorasjon.
Her i Stavern har vinteren heldigvis ikke kommet ennå. Selv om det er hyggelig med snø i julen, ser jeg gjerne at den venter med å komme til da.


Thus our article entitled CHRISTMAS IS JUST AROUND THE CORNER,do you like the article hopefully this article can benefit you all.

You are reading the article CHRISTMAS IS JUST AROUND THE CORNER and this article the permalink url is https://trendhomeimprovement.blogspot.com/2009/11/christmas-is-just-around-corner.html Other articles you are looking for xxxxx
,CHRISTMAS IS JUST AROUND THE CORNER xxx .

0 Response to "CHRISTMAS IS JUST AROUND THE CORNER"

Posting Komentar