KAN NOEN HJELPE MEG?

KAN NOEN HJELPE MEG? - Hello friends Home Improvement, On this occasion I will discuss the article entitled KAN NOEN HJELPE MEG?, I have provided various other latest articles. hopefully the article that I wrote is useful for you all..

Written by : Home Improvement
Title : KAN NOEN HJELPE MEG?

see also


KAN NOEN HJELPE MEG?

Spørsmål 1:
Denne brødristeren har jeg forsøkt å finne i Norge, uten hell. Er det noen av dere som har sett denne typen her i landet?
Spørsmål 2:
Jeg har fått 1 sett à 2 kjøkkenhåndklær, 1 grytevott og 1 gryteklut i gave. De er fra Lexingtons vår- eller sommerkolleksjon.
Saken er den, at jeg gjerne vil ha 1 grytevott mer, 1 gryteklut mer og 2 sett kjøkkenhåndklær (4 stk.) mer. Kjøkkenhåndklærne skal jeg bruke som servietter og både grytevott og gryteklut er litt ubrukelig uten 2 av hver. Jeg vil bli meget glad og takknemlig, om noen av dere kan hjelpe meg med saken. Jeg vet de er kjøpt hos Traktøren, som jeg har ringt til flere steder i landet - overalt var de dessverre utsolgt.

Hurra...jeg har funnet min gryteklut og grytevott. Nå bruker jeg dem hver dag og er kjempeglad for dem! Håper jeg finner flere håndklær også.


Thus our article entitled KAN NOEN HJELPE MEG?,do you like the article hopefully this article can benefit you all.

You are reading the article KAN NOEN HJELPE MEG? and this article the permalink url is https://trendhomeimprovement.blogspot.com/2009/11/kan-noen-hjelpe-meg.html Other articles you are looking for xxxxx
,KAN NOEN HJELPE MEG? xxx .

0 Response to "KAN NOEN HJELPE MEG?"

Posting Komentar