MY NEW COFFEE & DINNERWARE IS A RANDOMNESS GIFT...

MY NEW COFFEE & DINNERWARE IS A RANDOMNESS GIFT... - Hello friends Home Improvement, On this occasion I will discuss the article entitled MY NEW COFFEE & DINNERWARE IS A RANDOMNESS GIFT..., I have provided various other latest articles. hopefully the article that I wrote is useful for you all..

Written by : Home Improvement
Title : MY NEW COFFEE & DINNERWARE IS A RANDOMNESS GIFT...

see also


MY NEW COFFEE & DINNERWARE IS A RANDOMNESS GIFT...

Tilfeldighetene gjorde at jeg havnet midt i en auksjon hos Lauritz da det var 5-10 minutter igjen innen den skulle avsluttes. Varen som ble auksjonert bort, var dette skjønne engelske servicet, som besto av 132 deler, til både kaffe og middag. 
Jeg var vilt begeistret, og i lettere euforisk tilstand ventet jeg til siste øyeblikk, innen jeg bød på det. Da det var to andre som overbød hverandre hele tiden, hadde jeg ingen forventning om å få tilslaget - men sannelig - jeg fikk det!
Servicet skulle hentes innen tre dager. Problemet var bare at servicet var i Helsingør i Danmark og jeg var i Norge... her var gode råd dyre.
Jeg ringte til Lauritz og fikk 14 dager på meg istedet for tre, fordi jeg bodde i Norge. Og så - heldigvis, tilbød min søte bloggvenninde Lone seg å hente servicet hjem til seg, slik at jeg kunne hente det hos henne. Det var fantastisk snilt av henne, og jeg er dypt takknemmlig!
Nå gleder jeg meg til å ta i bruk dette skjønne servicet, som virkelig var en tilfeldighetens gave.








Thus our article entitled MY NEW COFFEE & DINNERWARE IS A RANDOMNESS GIFT...,do you like the article hopefully this article can benefit you all.

You are reading the article MY NEW COFFEE & DINNERWARE IS A RANDOMNESS GIFT... and this article the permalink url is https://trendhomeimprovement.blogspot.com/2010/04/my-new-coffee-dinnerware-is-randomness.html Other articles you are looking for xxxxx
,MY NEW COFFEE & DINNERWARE IS A RANDOMNESS GIFT... xxx .

0 Response to "MY NEW COFFEE & DINNERWARE IS A RANDOMNESS GIFT..."

Posting Komentar